Shootin N' Lootin | Solucja do gry Cuphead - gry, minigry, opisy gier, darmowe gry, solucje do gier, poradniki do gier
Gamedile.pl

#

Cuphead

Shootin N' Lootin

Arrrr! Czas na spotkanie z piratem i jego... łodzią. Będzie to nie lada wyzwanie, które będzie od nas wymagać sprytu, refleksu i cierpliwości.

Wymagania na ocenę A+

Czas przejścia poniżej 2:00

# Peashooter # Roundabout # P. Sugar

Taktyka

Fala #1 - Na morze!

  • W czasie całej rozgrywki po planszy będzie poruszać się beczka - będzie spadać, gdy tylko znajdziemy się tuż pod nią. Miejmy to na uwadze.
  • Pirat wystrzeliwuje ze swojej meduzy pociski - za każdym razem jeden żółty i trzy różowe. Budujemy sobie na nich pasek mocy, cały czas zadając mu obrażenia.
  • Korzystając z peashootera, jak ja, podchodzimy do samej łodzi (w chwili obecnej nie zadaje ona obrażeń) i strzelamy na ukos, w prawy górny róg. Robimy to cały czas, zadając w ten sposób mnóstwo obrażeń.

Fala #2 - Morskie wsparcie

  • Druga fala tak właściwie składa się z trzech wariantów, w których pirat przywołuje różnych pomocników.
  • Gdy tuż obok łodzi pojawi się peryskop, cztery ryby-psy wyskoczą na molo i będą leciały w naszą stronę. Kucamy i niszczymy je, uważając na beczkę na górze.
  • Jeżeli usłyszymy róg wojenny, z lewej strony pojawi się rekin, zajmując ponad połowę ekranu - trzymamy się wtedy blisko łodzi.
  • Co jakiś czas na środku ekranu pojawi się kałamarnica, która zacznie pluć atramentem. Nie zadaje ona obrażeń, jednak jej atrament zaciemnia nam ekran. Uważamy, by nie zostać trafionym przez nic innego i rozwalamy ją, by odeszła.

Fala #3 - A może kule do tego?

  • Fala trzecia dodaje do całego zestawu kule armatnie, które wypluwa z siebie statek.
  • Jeżeli naszą taktyką jest stanie tuż przy statku, musimy wyczuć, kiedy wypluje on kulę (najpierw ją przeżuwa) i skoczyć. Pamiętajmy o unikaniu pozostałych zagrożeń.

Fala #4 - Pojedynek ostateczny

  • Teraz przyjdzie nam radzić sobie z samym okrętem, jednak w jego większej wersji.
  • Jednym z dwóch ataków tego okrętu jest fala uderzeniowa - jedynym sposobem na jej uniknięcie jest pochylenie się. Aby nie tracić czasu, korzystamy z Roundabouta i uderzamy w lewą ścianę.
  • Drugi atak to krążące kule, ciężkie do ominięcia. Najlepiej jest stać na ziemi,
    a w momencie ich przebywania na górze szybko dashować w prawo. Nawet bez umiejętności Smoke Dash powinno nam zapewnić ocalenie.