#

Cuphead

Junkyard Jive

Na tym poziomie zawalczymy z szalonym naukowcem, który skrywa się za swoimi wynalazkami. Nie będzie to łatwy pojedynek!

Wymagania na ocenę A+

Czas przejścia poniżej 2:00

# Coffee lub # P. Sugar

Taktyka

Fala #1 - Robot

  • Naszym zadaniem tutaj jest zniszczenie trzech części robota, po czym ukaże się jego serce - wtedy musimy wyeliminować właśnie je.
  • Na czole robota znajduje się satelita namierzająca nas i strzelająca laserem -
    rozpoczynamy od polecenia na samą górę, strzelamy i czekamy na wystrzał laseru.
  • Wtedy mamy okazję na zadawanie obrażeń pozostałym częściom - jeżeli chcemy zdobyć trzy punkty parry, robimy to teraz - z komory na środku wychodzą urządzenia strzelające laserem. Parujemy je i strzelamy w komorę, by ją zniszczyć. Jest to jedyna okazja na zdobycie punktów parry. Teraz będzie ona wystrzeliwała rękę - unikamy wtedy posyłanych przez nią pocisków.
  • Dolna komora na brzuchu robota wypuszcza cztery samolociki. Niszczymy je, a następnie samą komorę. Warto zająć się robotami na początku, tuż po laserze, żeby nie dopuścić do zalania ekranu. Po zniszczeniu tej komory wystrzeliwane będą rakiety. Dbamy o to, by zniszczyć je jak najszybciej i jak najdalej od nas.
  • Promień na górze po zniszczeniu zamieni się w jamę ustną - unikamy wystrzeliwanych z niej śrubek.
  • Gdy robot zostanie zniszczony, trzymamy się z dala od jego głowy. Za chwilę ona wystrzeli, wprowadzając nas w drugą fazę zabawy.

Fala #2 - Głowa robota

  • Najlepiej zastosować tu bomby - jedna wystarczy do zniszczenia rakiety, a głowę możemy atakować, gdy znajdzie się na dole (lub na górze, przy odrobinie manewrowania).
  • Głowa nie jest ciężka do pokonania,
    a jeśli mamy umiejętność specjalną, korzystamy z niej. Jeśli zdołamy zrobić to odpowiednio precyzyjnie, możemy natychmiast ukończyć ten etap.

Fala #3 - Naukowiec

  • Naukowiec wyzwala kryształ, który strzela promieniami w każdym kierunku - musimy lawirować między tymi promieniami, w razie potrzeby pomniejszając się (dashem).
  • W trakcie całego etapu od góry albo od dołu będzie leciała w naszą stronę naelektryzowana ściana. Musimy ominąć ją jak najszybciej - nie zrobimy tego od miejsca, w którym się pojawiła. Musimy więc zwracać uwagę na to, w jakim kierunku zmierza.