#

Cuphead

Railroad Wrath

Wymagania na ocenę A+

Czas przejścia poniżej 2:00

# Peashooter # Chaser # P. Sugar

Taktyka

  • Przez całą grę jeździmy na wózku, który posiada dwie wajchy po obu stronach.
  • Parując tę lewą, wózek jedzie w lewo - ta po prawej sprawia, że zmierza w prawo.
  • Cegły zrzucane przez dynie mogą sparować, a za sprawą tego i przesunąć nasz wózek.

Fala #1 - Duch

  • Duch będzie wysyłał w naszym kierunku oczy - możemy je zniszczyć, albo Peashooterem, albo też Roundaboutem (jeśli wzięliśmy go zamiast peashootera) - obie bronie są dość efektywne.
  • Cały czas uważamy na dynie, starając się utrzymać nasz wózek po lewej.
  • Parujemy zrzucane przez nie cegły, by uniemożliwić im jego przesunięcie, a jednocześnie naładować pasek mocy specjalnej.

Fala #2 - Szkielet

  • Szkielet będzie uderzał rękoma w dwie części ekranu.
  • W spokojnych momentach najlepiej przemieścić wózek na środek, by zobaczyć, gdzie potem będzie bezpiecznie i tam szybko przekierować wózek.
  • Celujemy w czaszkę, by pozbyć się rywala.

Fala #3 - Łopatki

  • Jedna z łopatek zacznie plunąć elektrycznością aż do przeciwległej strony ekranu - musimy wyczuć, która i przemieścić się na przeciwległą stronę.
  • Gdy będziemy bezpieczni, zadajemy obrażenia. Chaser sprawdzi się ok, jednak jeśli będziemy wiedzieć, która łopatka będzie za chwilę atakować, możemy użyć peashootera na tej statycznej.
  • Z pokonanych duszków będą wypadać czaszki - parujemy je koniecznie, gdyż tylko one zaliczają się do końcowych statystyk.

Fala #4 - Piec

  • Stale unikamy węgla, który wypadającego z pieca.
  • Aby zadawać obrażenia, musimy sparować „ogon”, a następnie ustawić nasz wózek z lewej.
  • Celujemy w odblokowane serce - dobrze sprawdza się tutaj chaser, który na pewno trafi.
  • Cały czas uważamy na kręcące się kości, które opadają do naszego poziomu (w momencie wystrzelenia_ i szybko mkną w naszą stronę.