MENU

#

Cuphead

Sugarland Shimmy

Czas przenieść się do krainy słodyczy! Będzie jednak bardziej niebezpiecznie, niż słodko - czeka nas bowiem pojedynek z Baroness Von Bon Bon.

Wymagania na ocenę A+

Czas przejścia poniżej 2:00

# Peashooter # Chaser # P. Sugar

Taktyka

Pojedynek z bossem składa się zawsze z czterech fal. Choć ta ostatnia jest stała, trzy pierwsze to losowe pojedynki z jednym z czterech "mini-bossów". Poniżej przedstawiamy opisy wszystkich bossów, następnie skupiając się na nowościach, które pojawiają się wraz z każdą kolejną falą.

Trójkątny cukierek

  • Porusza się w liniach w czterech kierunkach, wystrzeliwując co jakiś czas mniejsze wersje siebie.
  • Staramy się przewidzieć, gdzie w danym momencie się uda i odpowiednio go ominąć.
  • Nie dbamy o jego mniejsze wersje - nie są za bardzo szkodliwe.
  • Chaser jest tu nam w stanie pomóc - na początku możemy też skorzystać z peashootera w celu zadania większych obrażeń..

Gofer

  • Przeciwnik, który może zaskoczyć - lata dookoła, co jakiś czas rozpadając się w osiem kierunków świata.
  • Najlepiej trzymać jak największy dystans.
  • Jeżeli musimy, po jego rozpadnięciu dashujemy do jego wnętrza, gdy będzie się składał, równie szybko z niego wyskakujemy.

Automat z gumami do żucia

  • Najprostszy przeciwnik do pokonania.
  • Musimy uważać tylko na spadające z góry gumy do żucia.
  • Trzymamy się lewej strony i strzelamy, unikając gum. Dobrze sprawdza się tu Peashooter.

Łamiszczęka

  • Podąża za nami w bardzo bliskiej odległości.
  • Warto skorzystać z pomocy Chasera.
  • Najlepiej sprowadzić ją jak najbliżej lewej strony, a potem przeskoczyć i udać się w prawo, atakując z odległości.

Fala #2

  • W drugiej fali z domku zaczną wychodzić małe fasolki. Niektóre możemy parować.
  • Musimy mieć się na baczności i nie stać bardzo blisko zamku.
  • Aby je pokonać, możemy kucnąć i strzelać - najprościej jest je jednak ominąć.

Fala #3

  • Co jakiś czas boss będzie wyjmować swoją strzelbę i wystrzeliwać watę cukrową, która poleci w naszą stronę.
  • Waty jest bardzo łatwo się pozbyć - wystarczy jeden strzał..

Fala #4 - Wielka ucieczka

  • Cały zamek „wstanie” i zacznie biec w naszą stronę.
  • Zamek wypluwa okrągłe cukierki - możemy parować je praktycznie w nieskończoność, ładując sobie pasek mocy.
  • Największym zagrożeniem jest głowa Pani Baron. Będzie podążać za nami - najlepiej dashować gdzieś indziej.
  • Dobrze sprawdza się sprowadzenie jej na ziemię, a następnie wskoczenie na platformę.
  • Cały czas staramy się zadawać obrażenia bossowi.