#

Cuphead

Carnival Kerfuffle

Przyszedł czas na karnawał! Czeka nas tutaj pojedynek z klaunem w wielu jego postaciach.

Wymagania na ocenę A+

Czas przejścia poniżej 2:00

# Peashooter # Chaser # P. Sugar

Taktyka

Fala #1 - Wózek i kaczki

  • Przeciwnik przysuwa się i oddala - utrzymujemy odległość, gdyż może się to okazać zdradzieckie.
  • W górnej części ekranu poruszają się kaczki - zestrzeliwujemy je, a te różowe parujemy. Robimy to koniecznie, bo bonusowa super-moc na pewno nam się przyda.
  • Po jakimś czasie przeciwnik wyruszy w naszą stronę - przeskakujemy go i dashujemy.
  • Peashooter sprawdza się tutaj bardzo dobrze, gdy staniemy w rogu ekranu. Chaser może nam z kolei pomóc w likwidacji kaczek.

Fala #2 - Balony

  • Doskonałą bronią w tym przypadku jest chaser - przeciwnik często posyła w naszą stronę balony, które najlepiej zlikwidować jak najszybciej.
  • Cały czas po ziemi sunie rollercoaster. Parujemy jego czubek i omijamy siedzących w nim pasażerów.
  • Sama głowa przeciwnika nie zadaje obrażeń.
  • Jeżeli mamy spokojną sytuację, stajemy bezpośrednio pod bossem i strzelamy z peashootera - używamy też zdolności
    specjalnej.

Fala #3 - Na koniu

Stanie pod koniem pozwala nam unikać obrażeń.

  • Końską formę można przejść bardzo szybko - omijamy pierwszy rollercoaster, a także przeszkody (niżej opisane) i szybko udajemy się tuż pod konia.
  • Tu jesteśmy bezpieczni - nic nas nie dotknie, oprócz rollercoastera. Uderzamy cały czas w górę i używamy specjalnej zdolności - jeżeli będziemy szybcy, uda nam się zniszczyć bossa jeszcze przed drugim rollercoasterem.
  • Pierwszy atak konia to podkowy w rządku - zostanie w nich dziura, w której musimy się znaleźć, by uniknąć uderzenie podczas ich spadania.
  • Drugi atak to po dwie podkowy lecące w naszym kierunku. Niektóre możemy parować.

Fala #4 - Huśtawki

  • Bijemy bossa również w czasie jego transformacji.
  • Stojąc na huśtawkach, stale bijemy bossa i używamy zdolności specjalnej, gdy to tylko możliwe.
  • Na ziemi jest niebezpiecznie, gdyż co jakiś czas przejeżdża rollercoaster.
  • Znajdują się tam pingwiny, które strzelają w nas piłeczkami baseballowymi. Najlepiej jest wyczuć moment, zejść i zabić kilka z nich. Nie mają dużo życia, a znacznie ułatwi nam to życie.