Aviary Action | Solucja do gry Cuphead - gry, minigry, opisy gier, darmowe gry, solucje do gier, poradniki do gier
Gamedile.pl

#

Cuphead

Aviary Action

Wymagania na ocenę A+

Czas przejścia poniżej 2:00

# P. Sugar

Taktyka

Fala #1 - W Karmniku

  • W czasie pierwszej fali boss posyła w naszą stronę jajka, które rozpadają się na mniejsze kawałki - po prostu ich unikamy.
  • Po dwóch stronach ekranu latają także ptaszki z gwoździami. Ostatni może być sparowany - koniecznie budujemy sobie pasek mocy specjalnej.
  • Gdy ta fala się kończy, możemy zadawać darmowe obrażenia. Robimy to koniecznie.

Fala #2 - Burza Skrzydeł

  • Unikamy mnóstwa skrzydeł, które lecą w naszą stronę - w razie potrzeby korzystamy z naszej małej formy.
  • Próbujemy pozostawać na poziomie bossa i cały czas w niego strzelać.
  • Po ataku boss jest przez chwilę zmęczony -
    możemy go wtedy „za darmo” bić, na przykład przy użyciu mocy specjalnej.

Fala #3 - Mały Ptaszek

  • Dookoła ptaszka krążą kolczaste jajka, a sam ptak też krąży po ekranie - zawsze w ten sam sposób. Musimy wyczuć, w którą stronę poleci.
  • Koniecznie korzystamy z mniejszej formy, by prześlizgnąć się między jajkami.
  • Jajka blokują wszystkie obrażenia - staramy się zadawać obrażenia, gdy ptak jest najbardziej odsłonięty.

Fala #4 - Na Noszach

  • Gdy ptak znajduje się na noszach, bronią idealną są bomby - znajduje się on w końcu pod nami.
  • Unikamy butów i innych śmieci - niektóre da się sparować.
  • Tabletki wyrzucane przez lekarzy rozpadają się na pół. Te, które możemy parujemy.
  • Jeżeli mamy super zdolność, nie wahajmy się z niej skorzystać, by szybko zakończyć walkę.