MENU

#

Cuphead

PCXO | Producent: StudioMDHR | Wydawca: StudioMDHR

One Hell of a Time

Diabeł to nasz ostateczny przeciwnik, z którym spotykamy się wyłącznie gdy nie przekażemy mu kontraktów. Pojedynek z nim kończy grę, jednak później każdy z poziomów możemy przechodzić ponownie, by odblokowywać innego rodzaju bonusy (w tym nakładki ekranowe) czy też bić własne rekordy.

Wymagania na ocenę A+



Czas przejścia poniżej 2:00
Punkty życia 3/3
Parry 3/3
Poziom Super 6/6


Polecanie bronie i zdolności



# Peashooter # Chaser # Smoke Bomb


Taktyka



Fala #1 - Diabeł w skórze





  • Stale uważamy na małe chochliki, które przebiegają przez ekran.
  • W pierwszej formie diabeł ma kilka ataków. Jeśli jego głowa stanie się pająkiem, uciekamy dookoła i dashujemy i uderzamy go przy pomocy Chasera. Raczej łatwo uniknąć pająka, zwłaszcza, że mija chwila, nim opadnie.
  • Jeżeli diabeł zamieni się w kozę, po chwili jego ramiona uderzą z dwóch stron ziemię. Liczy się odpowiednie wyczucie czasu - jeżeli podskoczymy zbyt wcześnie, dashujemy w powietrzu,
    by zyskać chwilkę.
  • Jeżeli boss zacznie strzelać pociskami, unikamy ich, a te, które możemy parujemy.
  • Jeżeli diabeł zamieni się w smoka, jego głowa zacznie sunąć w naszym kierunku - idziemy na drugą stronę ekranu. Uważamy na chochliki - gdy głowa się odsunie, musimy natychmiast udać się bliżej środka, by uniknąć obrażeń.


Fala #2 - Główkowanie





  • Z sufitu spadają płonące żetony - przeskakujemy na kolejną platformę.
  • Gdy na ekranie pojawi się bomba, parujemy ją jak najszybciej. Niezrobienie tego jest równoznaczne ze stratą życia.
  • Na środku ekranu co jakiś czas pojawia się zataczająca koła siekiera. Gdy zatoczy pierwsze, udajemy się na środek i przeczekujemy ją, cały czas atakując.


Fala #3 - Pora na wsparcie!



  • Do wcześniejszej fali diabeł dorzuca wsparcie. Zajmujemy się koniecznie unoszącymi się nad diabłem istotami -
    możemy skorzystać z Chasera, który jest przeciwko nim bardzo efektywny (jeden strzał = śmierć).
  • Aby zrobić nieco porządku, zawsze dbamy o to, by po bokach był tylko jeden grubas.
  • Skupiamy się na samym diable, gdyż to dość krótka fala.
  • Grubasy posyłają czaszki - niektóre możemy parować.


Fala #3 - Polały się łzy me czyste...





  • Jedna platforma, na którą spadają żetony - możemy je przeskoczyć, odskakując w prawo (ewentualnie w lewo) i szybko wracając.
  • Łzy diabła mogą być parowane - korzystamy z tego, by zlikwidować go szybciej.


Poradnik wideo



Poradnik napisał # Paweł „bold” Ryszka, 03 listopada 2017.