Ruse of an Ooze | Solucja do gry Cuphead - gry, minigry, opisy gier, darmowe gry, solucje do gier, poradniki do gier
Gamedile.pl

#

Cuphead

Ruse of an Ooze

Na tym poziomie zawalczymy z ulegającą transformacjom istotą, która nie zawaha się uderzyć nas z... pięści.

Wymagania na ocenę A+

Czas przejścia poniżej 2:00

# Peashooter # Chaser # P. Sugar

Taktyka

Fala #1 - Mały glut

  • W swojej małej postaci glut skacze - początkowo w naszym kierunku, potem odbijając się od ścian.
  • Uważamy na to odbijanie się - rzadko zdarza się bowiem, żeby glut zatrzyma się na krawędzi ekranu.
  • Używamy dasha, by unikać skoków.
  • Gdy glut zamachnie się, by zadać obrażenia, schylamy się. Nie musimy uciekać przed tym atakiem.

Fala #2 - Większy glut

  • Podczas transformacji pojawiają się trzy znaki zapytania - to jedyna okazja, żeby naładować sobie punkty parry. Parujemy je, jeśli chcemy mieć najwyższą ocenę.
  • Podobnie, jak poprzednia forma, glut skacze - dashujemy, by unikać tych skoków.
  • Gdy przeciwnik zada cios pięścią, pochylamy się. Nie musimy uciekać.

Fala #3 - Nagrobek

  • W swojej ostatniej formie przeciwnik przyjmie formę nagrobka.
  • Aby zadać mu obrażenia, musimy celować w „twarz”. Dobrze sprawdza się tu Chaser.
  • Nagrobek krąży po planszy, a następnie przewala się na ziemię. Zawsze jednak mamy czas, by zdashować.