Threatenin' Zeppelin | Solucja do gry Cuphead - gry, minigry, opisy gier, darmowe gry, solucje do gier, poradniki do gier
Gamedile.pl

#

Cuphead

Threatenin' Zeppelin

Threatenin' Zeppelin to pierwszy poziom w Cupheadzie, który pozwala nam pokierować samolocikiem. Ma on innego rodzaju ataki - choć charmy poprawiające nasze umiejętności działają, bronie sątutaj inne.

Wymagania na ocenę A+

Czas przejścia poniżej 2:00

# P. Sugar

Taktyka

Fala #1 - Unicykl

  • W tej formie boss wystrzeliwuje duże litery „HA”, które są dużych rozmiarów i są w stanie zadać nam obrażenia. Unikamy ich, w razie czego zamieniając się w mniejszy samolot (dashem).
  • Staramy się unikać rakiet, które dodatkowo posyłają pociski. Jednocześnie zadajemy jak najwięcej obrażeń przeciwniczce.
  • Posyłane tornado musimy ominąć - warto zastosować w tym celu naszą mniejszą formę.
  • Fala ta przeplata się z wszystkimi kolejnymi.
  • Na końcu boss wystrzeli do przodu - trzymamy się dołu lub góry ekranu.

Fala #2 - Przemiana!

  • Ta fala ma trzy różne warianty, a często boss korzysta z kilku, zanim objawi się w ostatniej formie (przeplata to poprzednią falą).
  • Jeżeli boss zamieni się w byka, wysłuchujemy rogu - gdy ten zabrzmi, wyruszy do przodu, uderzając z głowy.
  • Tak właściwie musimy uważać tylko na głowę - trzymając się lewej strony, reszta ciała nie zada nam obrażeń.
  • Jeżeli zamieni się w łucznika, musimy uważać na strzały. Niszczymy też niebieskie gwiazdki, które krążą po planszy do czasu, kiedy nas nie trafią.
  • W formie dwóch sióstr gdzieś na ekranie zostanie umieszczona kula, która będzie posyłać pociski w okrężnym kierunku. Okrążamy ją w tym samym kierunku, unikając tychże pocisków.
  • Jeżeli zadamy wystarczającą ilość obrażeń, nie musimy toczyć pojedynku z kilkoma formami, kończąc na pierwszej / drugiej.

Fala #3 - Księżycowa forma

  • Bossa możemy atakować również wtedy, gdy się przeobraża.
  • Zadajemy obrażenia non stop, uważając na ufo na górze - te strzelają laserem, gdy się do nas zbliżą. Dashujemy do przodu, gdy zobaczymy początek animacji.
  • Unikamy dużych gwiazdek, które czasem możemy parować.
  • Parujemy tak często, jak to jest możliwe, korzystając również ze specjalnego ataku.