Floral Fury | Solucja do gry Cuphead - gry, minigry, opisy gier, darmowe gry, solucje do gier, poradniki do gier
Gamedile.pl

#

Cuphead

Floral Fury

Floral Fury to wymagający poziom, w którym zawalczymy z wielkim wściekłym słonecznikiem.

Wymagania na ocenę A+

Czas przejścia poniżej 2:00

# P. Sugar # Spread # Chaser

Taktyka

Fala #1 - Maszynówka

  • Przeciwniczka wystrzeliwuje w górę nasiona, które następnie opadają. Staramy się sparować te różowe.
  • Fioletowe nasiona gdy dotrą do ziemi zamienią się w niewielkie mordki zasadzone po ziemi. Możemy je zestrzelić i najlepiej zrobić to jak najszybciej (kucając).
  • Niebieskie nasiona to pnącza, z których wychodzą kąsające nas mordki, lewitujące w powietrzu.
  • Najlepiej od razu zająć się zniszczeniem roślin, bo później mogą one nam przysporzyć więcej problemów.

Fala #2 - Ofensywna strona rośliny

Nasiona zmierzają tam, gdzie aktualnie stoimy.

  • Boss co jakiś czas będzie wystrzeliwał się w lewo - patrzymy, czy skłania się w górną, czy dolną stronę i stajemy po przeciwnej, by nas nie trafił.
  • Wystrzeliwuje ponadto nasiona, które mkną w naszą stronę. Najlepiej stanąć jak najbliżej jego i poczekać, aż się wystrzelą. Następnie szybko dashować w lewo - na pewno nas nie dogonią.
  • Kolejnym atakiem bossa jest posyłanie bumerangu (maksymalnie dwóch), który najpierw przebiega przez górę, a potem przez dół Możemy się pochylić, by uniknąć spotkania z nim.

Fala #3 - Wszystko jednocześnie!

  • Ta fala łączy w sobie dwie poprzednie. Roślina zatem pluje nasionami i używa wszystkich do tej pory zastosowanych ataków.

Fala #3 - Dzikie pnącza

Stale uważamy na pnącza, które porastają platformy.

  • Uciekamy na górę, gdyż cała ziemia będzie pokryta zabójczymi dla nas pnączami.
  • Obserwujemy dół platform, po których się poruszamy - jeśli porośnięty będzie pnączami, musimy uciekać na ten, który jest „czysty”.
  • W międzyczasie unikamy kwiatków, którymi strzela roślina. Niektóre z nich możemy sparować.