Mechanika rozgrywki
Każda rozgrywka w grze sprowadza się do pojedynków między czterema graczami a ich jednym przeciwnikiem. Jedna osoba wciela się w dysponującego nadnaturalnymi umiejętnościami mordercę, reszta natomiast w czterech zwykłych śmiertelników. Podczas gdy zadaniem tego pierwszego jest naturalnie pozbycie się przeciwników, pozostali gracze muszą przetrwać. Aby to zrobić, zalecana będzie współpraca między ocalałymi - nie będzie ona jednak konieczna. Będziemy zatem mogli zachowywać się całkowicie samolubnie, jeżeli tylko uznamy, że będziemy w stanie przetrwać sami.
Ocaleli rozgrywkę obserwują z perspektywy trzeciej osoby, co daje im większą kontrolę nad tym, co dzieje się dookoła nich. Zabójca ma ograniczone pole widoku, a grając nim zabawę obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Dysponuje jednak specjalnymi zdolnościami, które ułatwiają mu radzenie sobie z przeciwnikami. Zabójców jest kilka (do wyboru) i każdy z nich dysponuje swoją własną paletą umiejętności.
Całość dodatkowo utrudniają generowane proceduralnie poziomy, dzięki którym każda kolejna rozgrywka jest inna od pozostałych. Ponadto zabójcę poznajemy dopiero w momencie, w którym go spotykamy - wcześniej nie mamy pojęcia, ani gdzie się znajduje, ani też jak wygląda.
Warstwa techniczna
Gra została wykonana w pełnym trójwymiarze i mrocznej atmosferze. Cały czas mamy odczuwać strach towarzyszący „byciu zwierzyną”.