#
Opis gry
Druga odsłona bardzo popularnej, niejednokrotnie nazywanej doskonałą gry ze studia Media Molecule, wydanej wyłącznie na konsolę PlayStation 3. Gra ta oferuje zupełnie nową i jeszcze bardziej dopracowaną rozgrywkę.

Wcielamy się w postać Sackboy'a - szmacianej lalki, która przemierza swą rodzinną MałąWielkąPlanetę, jak i całą galaktykę poszukiwaniu przygód, wyzwań i nowych przyjaciół. W trakcie wędrówki gracz skacze, biega, huśta się, a nawet używa zupełnie nowego narzędzia w postaci liny i haka, by poruszać się niczym główny bohater produkcji Bionic Commando. A gdy to wszystko się znudzi, należy dać upust swojej wyobraźni. W LittleBigPlanet 2 gracz nie tworzy wyłącznie nowych poziomów. On tworzy zupełnie nowe gry: od strzelanin, aż nawet po symulatory gotowania - wszystko, na co tylko wyobraźnia i pomysłowość może pozwolić!

Z całym arsenałem niezwykle prostych w użyciu, ale jednocześnie bardzo potężnymi narzędzi, gracz tworzy zupełnie nowe lokalizacje, zasiedlając je Sackbotami - mechanicznymi postaciami, które mogą zarówno pomóc w przygodzie, jak również przeszkodzić w jej odbywaniu. W tej grze można tworzyć inteligentne maszyny, środki lokomocji, reżyserować przerywniki filmowe, zmieniać sterowanie tak, aby kontrolować dowolny element scenerii. Tutaj jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia użytkownika i właśnie dlatego gra nie może się znudzić.
Opis gry napisał # Paweł „bold” Ryszka, ostatnia aktualizacja - 07 września 2010.

Klasyfikacja PEGI

PEGI PEGI PEGI PEGI

Tryby rozgrywki

Lokalnie:1-4 graczy, single player, split screen
Sieciowo:2-4 graczy
Podobne gry
Gra

LittleBigPlanet 2

Wydania gry

już wydane
# 18 stycznia 2011 PS3
# 19 stycznia 2011 PS3

Wersje językowe

PlatformaPL dubbingPL NapisyAngielska
PS3