Doom na Switchu zajmuje mniej, bo multiplayer trzeba pobrać oddzielnie - gry, minigry, opisy gier, darmowe gry, solucje do gier, poradniki do gier
Gamedile.pl

Doom na Switchu zajmuje mniej, bo multiplayer trzeba pobrać oddzielnie

Pora kupić kartę Micro SD.
napisał Krzysiek Kałuziński, 03 listopada 2017 o 20:02| #Switch
Konsola Nintendo Switch stała się bardzo popularnym sprzętem - nic więc dziwnego, że wielu twórców ochoczo zabrało się za tworzenie portów swoich gier dostosowanych do jej parametrów. Zgodnie z oczekiwaniami sporym problemem okazuje się jednak pamięć urządzenia. Nintendo Switch dysponuje bowiem jedynie dyskiem flash o pojemności 32 GB, z czego dodatkowo część zajmuje samo oprogramowanie. Tym razem zmuszeni do zmierzenia się z tą zagwozdką zostali twórcy Dooma.



Ci owszem, wypuścili grę na nowym sprzęcie Nintendo i nawet skompresowali wersję z eShopu do 13 GB. Jest jednak pewien szkopuł. Otóż ta edycja Dooma nie posiada w sobie multiplayera wymagającego ok. 9 GB przestrzeni - pod uwagę trzeba też wziąć wielkość ewentualnych patchy. Wygląda na to, że karty Micro SD będą wkrótce wymagane do pełnego odczuwania zalet Switcha.

Mimo to Doom i tak ma się lepiej niż zapowiadane L.A. Noire, które potrzebować będzie aż 29 GB. Szerzej o tym pisaliśmy tutaj.

Doom zadebiutuje na Switchu 10 listopada.