MENU

Doom na Switchu zajmuje mniej, bo multiplayer trzeba pobrać oddzielnie

Pora kupić kartę Micro SD.
napisał Krzysiek Kałuziński, 03 listopada 2017 o 20:02| #Switch
Konsola Nintendo Switch stała się bardzo popularnym sprzętem - nic więc dziwnego, że wielu twórców ochoczo zabrało się za tworzenie portów swoich gier dostosowanych do jej parametrów. Zgodnie z oczekiwaniami sporym problemem okazuje się jednak pamięć urządzenia. Nintendo Switch dysponuje bowiem jedynie dyskiem flash o pojemności 32 GB, z czego dodatkowo część zajmuje samo oprogramowanie. Tym razem zmuszeni do zmierzenia się z tą zagwozdką zostali twórcy Dooma.



Ci owszem, wypuścili grę na nowym sprzęcie Nintendo i nawet skompresowali wersję z eShopu do 13 GB. Jest jednak pewien szkopuł. Otóż ta edycja Dooma nie posiada w sobie multiplayera wymagającego ok. 9 GB przestrzeni - pod uwagę trzeba też wziąć wielkość ewentualnych patchy. Wygląda na to, że karty Micro SD będą wkrótce wymagane do pełnego odczuwania zalet Switcha.

Mimo to Doom i tak ma się lepiej niż zapowiadane L.A. Noire, które potrzebować będzie aż 29 GB. Szerzej o tym pisaliśmy tutaj.

Doom zadebiutuje na Switchu 10 listopada.