Poznaliśmy plan wydawniczy Forever Entertainment - gry, minigry, opisy gier, darmowe gry, solucje do gier, poradniki do gier
Gamedile.pl

Poznaliśmy plan wydawniczy Forever Entertainment

Polska firma przez najbliższy rok będzie dość zapracowana.
napisał Krzysiek Kałuziński, 26 lipca 2018 o 12:51|
Wczoraj w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach odbyła się konferencja poświęcona prezentacji osiągnięć Forever Entertainment S.A. w 2017 oraz 2018 roku, jak również pokazaniu nadchodzących gier studia. Poprowadził ją prezes zarządu spółki Zbigniew Dębicki, który zaznaczył, że w tym momencie firma celuje w produkcje przeznaczone na konsolę Nintendo Switch.



Powód jest prozaiczny - to sukces właśnie na tej platformie w dużej mierze przyczynił się do zadowalającej sprzedaży gier spod skrzydeł Forever Entertainment. Dlatego właśnie największym priorytetem spółki jest w tym momencie poszerzanie oferty na Switch oraz PC, a dopiero w następnej kolejności na Playstation 4 oraz Xbox One.

Firma ma w planach osiem produkcji,= 0 część tworzy we własnym zakresie, podczas gdy w pozostałych przypadkach pełni rolę koproducenta. Forever Entertainment przygotowało krótkie informacje o każdej z nich.

Hollow 2 będzie kontynuacją wydanej w zeszym roku gry przygodowej utrzymanej w atmosferze horroru. Ponieważ pierwsza część została dobrze przyjęta przez posiadaczy Switcha, to właśnie na tej platformie w pierwszej kolejności pojawi się „dwójka”. Zgodnie ze słowami prezesa, w Hollow 2 zwiększona zostanie intensywność akcji kosztem eksplorowania lokacji.

Pozycja powstaje we współpracy z polskim MMEU i przeniesie nas na pokład statku kosmicznego Shakhter-One.



Rise Eterna jest z kolei propozycją dla fanów gier z serii Fire Emblem, co widać już na pierwszy rzut oka. Produkcja będzie mieszanką taktycznej strategii oraz RPG, a warstwa graficzna wykonana zostanie technika pixel art. Otrzymamy dostęp do grupy bohaterów o odmiennych zdolnościach, z których skomponujemy własną drużynę. Tytuł powstaje we współpracy z francuską ekipą Makee.



Shimmering Lagoon powinno przyciągnąć uwagę fanów takich produkcji, jak Harvest Moon oraz Stardew Valley. W tym symulatorze rolniczej doli zajmiemy się uprawą i doglądaniem włości. Czas w grze będzie stale upływał (doba potrwa ok. 2 godzin rzeczywistego czasu), co pozwoli na obserwowanie powolnego wzrostu naszych sadzonek. Ukaże również płynne przechodzenie do kolejnych pór roku. Ta gra również powstaje z udziałem MMEU.



W Sparkle 4, wzorem poprzedniej odsłony, zmierzymy się z motywem ewolucji podwodnego stworzenia. Dowiedzieliśmy się, że nasze poczynania wpłyną na historię całej gry, a ważnym aspektem zabawy będzie gra świateł. Forever Entertainment tytuł tworzy z MMEU.



Podczas konferencji po raz pierwszy zaprezentowana została też nowa propozycja spółki, czyli dwuwymiarowe Plague in us. Mroczna pozycja z kategorii taktycznego RPG zabierze nas do świata ogarniętego przez tytułową Plagę i pozwoli wcielić w Tego Złego. Całość skupi się na poznaniu źródła tajemniczego głosu, który zadomowi się w głowie protagonisty.



Po raz pierwszy zapowiedziano także The Mansion, ciekawie prezentującą się grę przygodową z elementami horroru. Zmierzymy się w niej z tajemnicą tytułowej posiadłości. W grze warto będzie zwrócić uwagę przede wszystkim na wykonanie - powstaje ona przy użyciu autorskich technik stereometrycznych.



Ostatnimi tytułami, o których wspomniał prezes spółki, były muzyczna produkcja Frederick 3 oraz Fear Effect Reinvented. Oba te tytuły nie zostały jednak zaprezentowane na zwiastunach, a bardziej szczegółowe informacje dotyczące remasteru z przygodami Hany Tsu'Vachel objęte są na razie embargiem. Wiemy jednak, że ten projekt dysponuje największym budżetem ze wszystkich wspomnianych gier.