[LEVEL 9] Kradzież doskonała, robot i aligator | Solucja do gry Sheep, Dog 'N' Wolf (Sheep Raider) - gry, minigry, opisy gier, darmowe gry, solucje do gier, poradniki do gier
Zacznij pisać nazwę gry / firmy w dowolnym języku, a podpowiemy Ci resztę!


[LEVEL 9] Kradzież doskonała, robot i aligator

. .


Przenosimy się na bagno, by tutaj dokonać kradzieży doskonałej. W tym miejscu przekonamy się, iż ten zawód nie jest prosty (spróbujcie rozpracować to sami!). Na samym początku nowość - miny czasowe. Gdy tylko je nadepniemy, po upływie jakiegoś czasu wybuchają. Czy są groźniejsze od zwykłych - oceńcie sami. Idziemy przez miny do przodu, przeskakując z platformy na platformę. W końcu dochodzimy do skrzynki na listy - otwieramy ją. Wyskakuje z niej znana nam dobrze guma - przyda się. Idziemy dalej, pniemy się po pnączach na górę.

. .


Teraz podchodzimy do środkowego drzewa i przyczepiamy się do niego. Skaczemy na dół i zaczepiamy się szybko o pnącze, po czym równie szybko idziemy do przodu. Ważna jest ta szybkość, bowiem zaczyna nas gonić aligator. Gdy już dochodzimy do końca (i unikamy pożarcia) otwieramy skrzynkę na listy i automatycznie zostajemy przeniesieni do drzewa. Teraz odczepiamy się i idziemy do następnego drzewa. Rozbrajamy minę umieszczoną przy nim i zaczepiamy się o to drzewo, schodzimy na dół. Podnosimy pilot, odczepiamy się i idziemy dalej.

. .


Idziemy do miejsca, w którym stoi robot. Stawiamy go na wyrzutni głazów, a sami wchodzimy po platformach na górę i skaczemy na drugą część wyrzutni - robocik leci w górę. Przejmujemy nad nim kontrolę i kierujemy go na ruchomą platformę. Na chwilę dezaktywujemy go, stajemy na przycisku i znowu bawimy się robotem. Podchodzimy do skrzynki i otwieramy ją. Schodzimy robotem na dół (żeby uniknąć późniejszych trudności) i chowamy pilota. Bierzemy strój królika i przebieramy się za niego - dowiadujemy się, iż Daffy ma swój sposób na polowanie, i za każdym razem, gdy przebieramy się za królika on zmienia tabliczkę z kaczki na to właśnie zwierze, przez co po prostu nas wrabia. O nie! Nie z nami te numery. Po powrocie do życia zmieniamy tabliczkę (nie będąc przebrani) i stawiamy minę na środku wejścia do pola z tablicą. Gdy tylko kaczor próbuje ją zmienić, nadziewa się na linę i traci przytomność - haha. Nie martwimy się, już nie wstanie.

. .


Przebrani w królika wchodzimy do strefy Sama i przebiegamy na drugą stronę. Wchodzimy po pnączach na górę i przyczepiamy się do drzewa. Teraz bierzemy pilota i kontrolujemy robota - idziemy nim do sałaty i próbujemy ją wziąć - przybiega Sam i zastanawia się, jak jest to możliwe. Korzystamy szybko z okazji, wyłączamy robota, chowamy pilot (szybko) i skaczemy na dół. Zaczepiamy się o pnącza i lecimy do pierwszej owieczki. Chwytamy ją i trafiamy na górę - teraz stawiamy zdobycz, odczepiamy się i zabieramy ją do kółka umieszczonego tuż tuż.
Poradnik napisał # Paweł „bold” Ryszka, 03 lutego 2008.