MENU

#
Opis przejścia
Skarby
Zdjęcia
Opcjonalne rozmowy

Prolog i Rozdział 1: Rebelia

Prolog



. .


Początek naszej wędrówki rozpoczynamy od w miarę bezpiecznej wizyty na targu w Indiach. Po rozmowie z rezolutną dziewczynką ruszamy za nią i przy straganie z wazami robimy zdjęcie przejeżdżającej ciężarówce. To nasz cel. Obracamy się w lewo i przeciskamy się przez tłum. Mała cwaniara ukradkiem zabierze nam z kieszeni figurkę Ganeśi, ale Chloe tak łatwo nie da się okraść i szybko ją odbierze.

Idziemy dalej, schodzimy po schodach. Zatrzymujemy się przy straganie z torbami i znów przyglądamy się ciężarówce. Zmierzamy teraz do drogi. Uruchomi się cut-scenka, w wyniku której dziewczynka odwróci uwagę żołnierza. To nasza szansa, czym prędzej biegniemy do samochodu i wskakujemy na pakę.

Rozdział 1: Rebelia



Lądujemy w strefie owładniętej zbrojnym konfliktem rządu z rebeliantami. Przyglądamy się zdjęciu czerwonych drzwi - to one są naszym celem.

. .


Na razie jednak idziemy prosto wąską alejką i u jej wylotu skręcamy w prawo. Dochodzimy do ściany z malunkami, a przed naszymi oczami przerażona rodzina ucieka do domu. Już za rogiem dowiadujemy się dlaczego - po okolicy panoszą się żołnierze i terroryzują mieszkańców miasta. Nasza próba przemknięcia boczkiem w lewo na nic się nie zda, bo i tak musimy przejść przez punkt kontrolny.

. .


Choć dla wojskowych Chloe wyda się podejrzana, szczęśliwy zbieg okoliczności pozwoli jej przejść dalej. Alejka poprowadzi nas dalej, na razie nie mamy zresztą możliwości zboczenia z trasy. Dochodzimy do siatki oświetlanej przez ciężarówkę - po drugiej stronie możemy już za to dojrzeć czerwone drzwi. Jesteśmy blisko. Na razie jednak musimy skręcić w prawo, by znaleźć jakąś lukę i przedostać się dalej. Na końcu alejki od razu po lewej stronie jest małe rusztowanie pokryte brezentem. Przechodząc pod nim natrafiamy na dziurę w siatce.

Teraz najpierw skręcamy w prawo, a potem w lewo. Chowamy się za osłoną i czekamy, aż strażnik się o nią oprze, by następnie go znokautować. To samo robimy z jego kolegą, który stoi na lewo od nas. Przechodzimy pod kładką, przed którą stał. Odwracamy się w prawo i na końcu alejki mamy już czerwone drzwi.

Poruszając się blisko ściany, dochodzimy do końca budynku. Przyklejamy się do skrzynek i szybko przeskakujemy do tych po drugiej stronie, żeby strażnicy nas nie zauważyli. Za pomocą wytrychów otwieramy czerwone drzwi.

. .


Jesteśmy w środku. Schodzimy schodami na dół i dostajemy się pod gruzy tuż przed nami. Na końcu drogi po lewej wspinamy się wyżej, a potem korzystamy z pobliskich schodów. Na samej górze przechodzimy przez drzwi. Tuż przed nami pojawi się strażnik - na szczęście nawet nie spojrzy w naszą stronę. Ruszamy za nim i po cichu go eliminujemy.

Musimy przejść na drugą stronę budynku - główny korytarz jest zawalony, ale w pokoju po lewej jest dziura w ścianie, przez którą możemy przejść. Wyczekujemy jednak najpierw przy niej na nadejście drugiego strażnika, którego usypiamy celnym uderzeniem w szczękę. Przeskakujemy na niepilnowany już korytarz i dostajemy się do schodów. Nimi trafimy na dach. Po przejściu przez rozwieszone pranie będziemy świadkami bombardowania miasta.

Odwracamy się od tego widoku w lewo. Mamy tutaj nadbudówkę z drabiną - najpierw jednak udajemy się do składowiska śmieci obok. Po lewej stronie na jednej z beczek znajdziemy bowiem skarb.

Wracamy do drabiny i wspinamy się po niej. Jest i Pink Lotus, o którym pisała Nadine. Zeskakujemy po drugiej stronie. Mamy pecha, trafiamy akurat na wartowników. Nie mamy wyjścia, musimy walczyć. W bijatyce z żołnierzami wystarczy pamiętać, że by wyswobodzić się z ich uścisku, musimy klikać trójkąt. Z pomocą zresztą zjawi się Nadine i razem z nią pozbędziemy się reszty buntowników.
Poradnik napisał # Krzysiek „Bebop” Kałuziński, 24 grudnia 2017.