Gamedile.pl

#
Opis przejścia
Skarby
Zdjęcia
Opcjonalne rozmowy

Rozdział 2: Infiltracja

. .


Idziemy wzdłuż znaku Pink Lotus Hotel i podsadzamy Nadine - po chwili partnerka zorganizuje dla nas drabinę. Na górze schodzimy na stromy dach, ślizgamy się po nim i na jego końcu skaczemy. Chloe wyląduje na kolejnym budynku i chwyci się siatki. Zwracamy uwagę na neony, bo to one stanowią naszą dalszą drogę.

. .


Na ścianie na prawo od nich jest rura, skaczemy na nią i zaczynamy wspinaczkę. Na jej końcu najpierw łapiemy się za gzyms, a potem przedostajemy się na znak. Przechodzimy na jego drugą stronę, wyciągamy rękę i skaczemy ku sąsiedniemu neonowi. Teraz jeszcze na ten przedstawiający lwa i z niego na dach. Schodzimy na niższą kondygnację, idziemy przed siebie aż do ściany. Teraz wzdłuż niej w lewą stronę, tak, by Chloe musiała przejść po gzymsie.

Mijamy róg, przechodzimy przez wyłom i łapiemy się rury zaczepionej powyżej. Dzięki niej dostajemy się na dach. Interesuje nas teraz kolejny budynek przed nami. Możemy się na niego dostać skacząc po neonach, ale po prostu wspinamy się na dach obok nas i z niego przeskakujemy dalej.

.

Znajdziemy się w gęstej florze, dalsza droga wiedzie nas przez zjazd na linie z lampami. Jest tutaj też skarb, przy gzymsie za beczkami. Naprawdę łatwo go przegapić.

. .


Łapiemy teraz za kabel i zjeżdżamy na drugą stronę. Lądujemy w kolejnym gąszczu. Korzystamy z tego, że skrywa on naszą sylwetkę. Zakradamy się do wartownika i pozbywamy się go po cichu. Wchodzimy do szopki, w której na stole czeka na nas kolejna znajdźka. Chwytamy teraz za wózek i wyciągamy go na zewnątrz. Ustawiamy go przy ścianie tak, by pozwolił nam wdrapać się na daszek. Z niego skaczemy na gzyms następnego budynku, a potem wspinamy się wyżej.

. .


Skaczemy na neony, wchodzimy na ich szczyt, a potem na drugą stronę. Opuszczamy się na niższy znak, a z niego przedostajemy się na wystającą półkę, potem na parapet okna. Teraz już tylko po rurze dostajemy się na górę. W zniszczonej szopce jest kolejny wózek, odciągamy go, a spod niego zabieramy skarb. Wraz z wózkiem opuszczamy szopkę i spychamy nasz balast w wyrwę w murze po prawej stronie. Zaraz potem skaczemy w jego ślady!

. .


Znów jesteśmy z Nadine. Jedyna droga prowadzi ku długiej, wystającej mocno belce. Z niej skaczemy na metalowy drążek, a potem od razu na rusztowanie, które wisi przy ścianie. Teraz w lewo i w górę. Dostajemy się do wnętrza budynku i widzimy pokój z komputerami oświetlony na fioletowo. Odbijamy na chwilę na lewo od niego, na końcu nieco węższego korytarza znajdujemy skarb.

Wracamy na główną trasę, idziemy cały czas przed siebie, aż dotrzemy do zawalonej podłogi. Skaczemy na wystającą belkę. Teraz odbijamy w prawo i skaczemy w stronę gzymsu. Wspinamy się w górę, w stronę wyrwy w ścianie. Na końcu drogi eliminujemy nieświadomego niczego żołnierza.

.

Dalej czeka na nas zniszczony balkon. Podchodzimy do krawędzi - musimy na niej zawisnąć. Korzystając z siły rąk, przedostajemy się w lewo. Potem w górę, następnie w prawo, na kolejny balkon. Podchodzimy do drzwi do biura Asava - próbujemy otworzyć je wytrychem, jednak Nadine znajduje szybsze rozwiązanie problemu zamkniętej drogi. Możemy teraz trochę pozwiedzać i przypatrzeć się zbiorom buntownika.

.

Na skrzyni, po lewej od dużego okna znajduje się kolejny skarb. Na jednej ze ścian znajdujemy dane zbierane przez Asava, w tym rysunek Kła Ganeśi. Nadine zwróci naszą uwagę na biurko. Na nim zaś znajduje się szkatułka, którą otworzyć musimy wytrychami. Znajdujemy w niej bardzo przydatny dysk, ale sielankę przerwie nam kawaleria wraz z Asavem. Rozmowa z nim nie pójdzie gładko.

Po cutscence czym prędzej biegniemy w stronę okna i wyskakujemy przez nie na zewnątrz. Lądujemy na dachu z blachy, który chwilę później zarywa się pod nami. Biegniemy za Nadine, odbijamy w prawo i przeskakujemy na następny budynek. Dobiegamy do kabla z oświetleniem i po nim zjeżdżamy dalej. Droga wiedzie nas teraz tylko w jednym kierunku, więc dbamy tylko o utrzymanie tempa.

Na końcu odbijamy w lewo. Wślizgujemy się między dwie szopki, przeskakujemy na rusztowanie. Wchodzimy po nim na górę, przebiegamy przez oświetloną część dachu, potem mkniemy krótkimi schodami i korytarzem w lewo. Przeskakujemy barykadę na końcu i znów czeka nas twarde lądowanie.

.

Po cutscence narzucamy znów tempo - skaczemy na budynek, wspinamy się na jego szczyt, a następnie zjeżdżamy po dachu i w ostatnim momencie skaczemy. Chloe zdoła, z pomocą Nadine, pokonać przepaść. Kawałek dalej rozprawiamy się z przeciwnikami gołymi rękami. Potem zeskakujemy na niższą kondygnację, patrząc w stronę neonowych znaków. Dobiegamy do nich i odbijamy w prawo, skaczemy na budynek.

Biegniemy dalej - kiedy skończy się droga, przeskakujemy na kolejny. Mijamy z prawej strony szopkę. Na końcu drogi skaczemy w lewo i dalej, w stronę budynku ze zniszczonymi schodami. Z niego na gzyms kolejnego. Czeka nas trochę wspinaczki w górę. Dalej wspinamy się na szopkę, bierzemy rozbieg i skaczemy na neony. Za nimi dobiegamy do krawędzi i rzucamy się na drugi budynek. Znów wspinaczka w górę.

Dobiegamy do niebieskiej plandeki, odbijamy w prawo i robimy powtórkę z zabawy. Po wejściu na dach znów czeka nas zjazd, skok i zjazd. Z tym, że na końcu musimy złapać się kabla ze światłami.
Poradnik napisał # Krzysiek „Bebop” Kałuziński, 24 grudnia 2017.