Rozdział 3: Powrót do korzeni | Solucja do gry Uncharted: The Lost Legacy - gry, minigry, opisy gier, darmowe gry, solucje do gier, poradniki do gier
Gamedile.pl

#
Opis przejścia
Skarby
Zdjęcia
Opcjonalne rozmowy

Rozdział 3: Powrót do korzeni

.

Już na początku rozdziału podchodzimy do klifu i uwieczniamy widok naszym telefonem. Ruszamy teraz zboczem w dół, pod masywem skalnym, aż zobaczymy ogromne drzewo, które łączy ze sobą dwa urwiska. Skaczemy na nie - okazuje się jednak, że na drugą stronę zdoła się przedostać tylko Nadine. Potem nasza prowizoryczna kładka runie w dół. Musimy znaleźć inną drogę.

.

Odwracamy się w prawo i skaczemy prosto w błoto, po którym ześlizgujemy na półkę skalną znajdującą się niżej. Podchodzimy do jej końca, tak, by na prawo mieć wodospad. Następnie patrzymy na skałę po drugiej stronie, kierujemy wzrok wyżej. Tak natrafiamy na drzewo, które idealnie nada się do powietrznych ewolucji, jakie za moment wykonamy. Rzucamy linę ku wystającemu elementowi i trzymając się jej, skaczemy przed siebie.

Pozostając na obecnej wysokości nic nie wskóramy, dlatego zaczynamy się wspinać, tak by Chloe mogła oprzeć się nogami o skalną ścianę. Dzięki temu będziemy mogli zrobić po niej rozbieg. Najpierw nabieramy prędkości mknąc w prawo, potem wracamy na lewą stronę i skaczemy na wystającą półkę. Następnie wspinamy się na skałę, przechodzimy pod konarem i dostajemy się wyżej, do Nadine. Samochód już tam na nas czeka, więc czym prędzej do niego wsiadamy.

Jedziemy przed siebie, potem wzdłuż strumienia, aż dotrzemy do niewielkiego wodospadu. Śmiało go szturmujemy, jeep sobie poradzi. Dalej podążamy nurtem, ale nie rozpędzamy się zbyt mocno. Zatrzymujemy wóz przy niewysokim urwisku, z którego widać flamingi. Na lewo od drzewa jest miejsce, z którego możemy zrobić im zdjęcie. Potem z impetem wjeżdżamy w ich rejon odpoczynku. Przy dużym głazie znajdujemy skarb ukryty w wodzie.

. .


Teraz wracamy do jeepa i korzystamy z drogi ukrytej za trzecim wodospadem po lewej. Jedziemy przez jaskinię, a po jej opuszczeniu skręcamy w lewo. Droga poprowadzi nas do błotnistego zjazdu, z którego korzystamy. Docieramy do pierwszych ruin - droga jest jednak zamknięta.

. .


Zostawiamy wóz i przyglądamy się wrotom. Wyglądają solidnie, jednak wyciągarka z jeepa pomoże nam sobie z nimi poradzić. Wracamy do auta, chwytamy za narzędzie zamontowane na jego przodzie i ruszamy do naszej przeszkody. Obwiązujemy ją liną. Nagle z lewej strony zjawią się ludzie Asava. Nadine ruszy do walki wręcz, my zaś czym prędzej dostajemy się do osłony i zza niej wykańczamy wrogów. Po walce zabieramy leżące na ziemi karabiny. Ruszamy też do miejsca, z którego nadeszli wrogowie. Po wejściu na górną półkę odnajdujemy uszkodzony mur. Zbieramy leżące na ziemi granaty i jednego z nich używamy do zniszczenia ściany. Za nią znajduje się skarb.

. .


Wracamy do jeepa, uruchamiamy wsteczny i ciągniemy do tyłu, aż uda się nam wyważyć wrota. Ruszamy dalej, droga jest tylko jedna. Zatrzymujemy się na moment przy dwóch wodospadach, między nimi znajduje się wejście do pieczary, a w niej skarb. Wracamy do auta i kontynuujemy podróż. Przejeżdżamy najpierw przez most, potem przez jaskinię. Po jej opuszczeniu musimy kierować się w prawo, w górę błotnistego zbocza. By je pokonać, musimy się dobrze rozpędzić i starać się trafiać kołami głównie na zielone skrawki drogi. Na górze natrafimy na oddziały Asava.

Wysiadamy z jeepa i dobiegamy do pobliskich krzaków. Wśród ruin znajdziemy masę żołnierzy - najlepiej będzie jak najwięcej z nich wybić po cichu. Przyda się do tego oznaczanie wrogów. Musimy trzymać się przede wszystkim wysokich zarośli i uważać na snajpera. Jeden jego strzał może wyłączyć nas z gry. Swoje gniazdo ma on zresztą w ruinach po prawej stronie od naszej startowej lokacji - możemy więc zaatakować od prawej, aby utrudnić mu namierzenie nas.

Jeśli zaalarmujemy wrogów, a pewnie tak się stanie w większości przypadków, musimy uważać na wodospad, przy którym stoi ciężarówka terenowa. Stamtąd będą nadchodzić posiłki przeciwników. Ostatni z przeciwników będzie na nas czekał na wielkich wrotach, które zresztą interesują również nas. Polecam rozwiązanie tych kłopotów po cichu. Wystarczy przekraść się obok posągu słonia, iść w stronę ciężarówki. Zabić stojącego na naczepie wartownika, zabrać pistolet z tłumikiem ze skrzyni i cierpliwie z tej pozycji eliminować wrogów. Większość sama do nas przyjdzie, zwabiona ciałami kompanów.

Po pokonaniu wszystkich żołnierzy schodzimy jeszcze na moment do wody poniżej ruin. Idziemy od najbliższego wrotom wodospadu. Ustawiamy się do niego tyłem i kierujemy się do pierwszej skały po lewej. To przy niej jest kolejne miejsce, z którego zrobimy zdjęcie.

. .


Teraz udajemy się wreszcie do wrót. Po ich szczeblach wspinamy się na górę i korzystamy z mechanizmu. Dzięki temu otwieramy drogę zarówno na swoim poziomie, jak i na dole dla jeepa kierowanego przez Nadine. Przechodzimy przed drzwi, skaczemy na zdobioną ścianę i schodzimy niżej. Wskakujemy prosto do auta, nie ruszamy jednak jeszcze. Wysiadamy, odwracamy się i idziemy wzdłuż tylnej ściany w lewą stronę. Natrafiamy na kolejny skarb i możemy już kontynuować zabawę.
Poradnik napisał # Krzysiek „Bebop” Kałuziński, 24 grudnia 2017.