Zacznij pisać nazwę gry / firmy w dowolnym języku, a podpowiemy Ci resztę!

Linia fabularna gry
Misje Gwenpool
Znajdźki

Misja 9 - Czarno na białym





1 Udajemy się do Manhattan Noir, gdzie rozmawiamy z Iron Fistem - zanim pozwoli nam wejść do Kingpina, prosi o pomoc innym. Będziemy musieli wykonać dwa proste zadania.
2 Pierwsze z nich otrzymamy od Daredevila stojącego nieopodal - musimy dla niego przeprowadzić wywiad z ludźmi. Zostaną nam oni oznaczeni na mapie i to właśnie z tej mapy korzystamy, by ich odnaleźć.
3 Po zagadaniu do wszystkich osób, wracamy do Daredevila i meldujemy mu o wszystkim, czego udało nam się dowiedzieć.



1 Po kolejną misję udajemy się do znajdującego się w okolicy Luke Cage'a. Potrzebuje on od nas stroju, który przyniesiemy mu „na sobie”.
2 W tym celu udajemy się do Posiadłości Avengers i schodzimy do piwnicy. Tutaj zmierzamy do pokoju po lewej.
3 Korzystamy z kreatora postaci, tworząc dowolny wygląd. Przydzielamy jej umiejętność latania, a wygląd musi spełniać normy, które są przedstawione obok Luke'a. Powyższy screenshot obrazuje poprawny model. Wracamy do Cage'a i uzyskujemy dostęp do wnętrza budynku. Kontynuujemy tym samym tryb fabularny.



1 Po krótkiej scenie wcielamy się w postać Ms. Marvel i podchodzimy do sejfu.
2 Niszczymy wszystkie obiekty znajdujące się w okolicy i tworzymy z nich drążek. Wieszamy się na nim, by dostać się do środka.
3 Dalej jako Ms. Marvel, korzystamy z panelu - w znany nam już sposób obracamy nową planszę, by dostać się do dźwigni i aktywować mechanizm.
4 Z upuszczonego wiatraka składamy platformę. Pokonujemy przeciwników i korzystamy wiatraka, by dostać się do szybu wentylacyjnego - za jego pomocą przedostajemy się na drugą stronę.



5 Podchodzimy do drzwi po lewej i korzystamy z umiejętności bohaterki, by się ich pozbyć i wprowadzić resztę drużyny do środka.
6 Teraz korzystamy z tej samej postaci, by chwycić za uchwyt i odblokować dostęp do smoka.
7 Zmieniamy bohaterkę na Iron Fista i korzystamy z jego promienia, by rozpalić smoka - wysypią się z niego klocki.
8 Korzystamy z klocków, by stworzyć platformę dla Ms. Marvel. Korzystamy z jej usługi odblokowujemy sejf, z którego wysypią się klocki.
9 Korzystamy z panelu obok szafy grającej, by ją zniszczyć - mając te wszystkie klocki, budujemy z nich telefon.
10 Idziemy dalej. Z klocków składamy uchwyty i korzystamy z nich, aby otworzyć drzwi. Tutaj spotkamy Hammerheada.
11 Pędzimy cały czas naprzód, aż dojdziemy do głównej auli. Tutaj kierujemy poczynaniami Iron Fista - gdy staniemy na środku, złoczyńca się pojawi.



12 Walka z Hammerheadem nie należy do najtrudniejszych - po prostu okładamy go ciosami aż do drugiej fazy.
13 Gdy ta przyjdzie, składamy z rozsypanych klocków duży aparat fotograficzny i używamy go - oślepionego wroga wykańczamy dowolnymi atakami. Teraz czeka nas pojedynek z głównym przeciwnikiem na tym poziomie - Kingpinem.

Pojedynek z Kingpinem





1 Na początku czeka nas pojedynek z Electrą - nie powinna ona stanowić dla nas większego problemu. Po prostu okładamy ją ciosami, starając nadążyć za jej szybkimi unikami.
2 Gdy już pokonamy przeciwniczkę, podchodzimy do głównej sceny i - korzystając z umiejętności Ms. Marvel - pociągamy za uchwyty.
3 Z rozsypanych klocków tworzymy platformę, z której korzystamy również sterując tą bohaterką. Przekręcamy w ten sposób samochód z Kingpinem.
4 Niszczymy tylną część samochodu - pojawi się pasek życia. Okładamy samochód przy użyciu pocisków lub laseru (Iron Fist), starając się zniszczyć działka.



5 Gdy tylko nadarzy się ku temu okazja, z klocków budujemy przycisk, na który wskakujemy, katapultując tym samym Kingpina.
6 Aby go zniszczyć, budujemy szafę grającą z rozsypanych klocków, a następnie okładamy ogłuszonego bossa ciosami. Kończymy w ten sposób ten właśnie etap przygody.
Poradnik napisał # Paweł „bold” Ryszka, 05 marca 2019.