Linia fabularna gry
Misje Gwenpool
Znajdźki

Misja 2 - Symulowane sytuacje

Uwaga

Dostęp do tej misji otrzymasz po wykonaniu następujących zadań w Nueva Yorku:

  • Agenci Nieruchomościowi TARCZY
  • Agenci, Aparaty, Architektura
Ta ostatnia odblokowuje się jednak dopiero po wykonaniu wszystkich innych w tej lokacji.

Aby zaakceptować nową misję Gwenpool, udajemy się do Egiptu. Pole do rozpoczęcia znajduje się na Sfinksie.

1 Wcielamy się w Agenta Coulsona i - za pomocą lasera - niszczymy dużą złotą osłonę po prawej stronie.
2 Na ziemi rozsypią się klocki, z których budujemy panel sterowania.
3 Używamy tego panelu, uruchamiając komputer główny - jest zainfekowany, dlatego zamykamy pojawiające się na nim okienka, klikając w krzyżyki na ich rogach.

4 Gdy wszystko się uda, zmieniamy postać na Quake i podchodzimy do szybki za torami.
5 Używamy specjalnej umiejętności, by sobie z nią poradzić.
6 Odbijamy się od ścianki wspinaczkowej po prawej stronie, a następnie przeskakujemy po kolejnych drążkach w lewo.
7 Wraz z ostatnim pociągniętym drążkiem sprawimy, że pojawi się pojazd, do którego wsiadamy.

8 Za sterami, strzelamy w pojawiające się na ekranie tarcze.
9 Jeżeli uda nam się zestrzelić wszystkie, otrzymamy żeton postaci (Kapitan Ameryka [Peggy Carter]).

Różowy klocek - wykrywacz minizestawów

1 W trybie rozgrywki swobodnej, wcielamy się w postać Ms. Marvel i podchodzimy do kratki wentylacyjnej po lewej stronie od szyby, nad torami.
2 Przechodzimy przez nią i idziemy na jej koniec, gdzie zgarniamy klocek.

Różowy klocek - wykrywacz minizestawów

1 Podczas jazdy pojazdem, nagle usłyszymy Stana.
2 Gdy tak się stanie, strzelamy do tarcz z lustrami, by te odbijały światło dalej.
3 Jeżeli uda nam się strzelić we wszystkie tego typu obiekty, Stan zostanie uwolniony.

Żeton postaci - Kapitan Ameryka (Peggy Carter)

Żeton ten otrzymamy pod koniec misji właściwej, jeśli uda nam się zestrzelić wszystkie tarcze, które się pojawią na naszym ekranie.
Poradnik napisał # Paweł „bold” Ryszka, 05 marca 2019.