Linia fabularna gry
Misje Gwenpool
Znajdźki

Misja 13 - Błądzić jest rzeczą nieludzką (Znajdźki)

Minizestaw #1

1 Od razu po rozpoczęciu misji, zmieniamy postać na Iron Mana i rakietami niszczymy srebrną osłonę na drzwiach.
2 Zmieniamy postać na Doktora Strange'a i - korzystając z jego umiejętności - otwieramy wrota.
3 Przełączamy się na Kapitana Amerykę i gasimy pożar w środku.
4 Niszczymy wszystkie pojemniki w środku, a z rozsypanych klocków budujemy minizestaw.

Minizestaw #2

1 Przenosimy się do kolejnego fragmentu lokacji i niszczymy skrzynie - pod nimi znajduje sięteleport.
2 Zmieniamy postać na Lockjawa i korzystamy z niego.
3 Po drugiej stronie niszczymy wszystkie skrzynie, w jednej z nich znajdując minizestaw.

Minizestaw #3

Aby zdobyć ten minizestaw, w całej lokacji musimy znaleźć i zniszczyć pięć posągów z sylwetką Lockjawa.

Pierwszy posąg znajdziemy na platformie powyżej, z lewej strony, nad wielkim zbiornikiem. Wlatujemy tam dowolną postacią.

Drugi posąg znajduje się w chronionym fotokomórką pomieszczeniu, do którego dostajemy się jako Czarna Wdowa (patrz: żeton postaci).

Trzeci posąg znajduje się nad teleportem, z którego korzystaliśmy jako Lockjaw celem zdobycia drugiego minizestawu.

Czwarty posąg zdobędziemy po wejściu w tenże teleport. Znajduje się w lewym górnym rogu.

Ostatni posąg znajdziemy po otwarciu bramy z prawej. Znajduje się w lewym górnym rogu pomieszczenia zamkniętego za nią.

Żeton postaci - Gorgon

1 Aby zdobyć ten żeton postaci, zmieniamy postać na Czarną Wdowę.
2 Aktywujemy niewidzialność i zabieramy zestaw, widoczny za drzwiami strzeżonymi przez fotokomórkę.

Stan Lee w opałach

1 Stan Lee znajduje się na balkonie obok pierwszego posągu Lockjawa (nad zbiornikiem).
2 Aby go uratować, po prostu niszczymy drona, który go pilnuje.

Minizestaw #4

1 Udajemy się do pomieszczenia po prawej stronie (po tym, jak je odblokujemy).
2 Zmieniamy postać na Ms. Marvel i wchodzimy do panelu po lewej stronie.
3 Przechodzimy przez labirynt i zdobywamy kolejny minizestaw.

Minizestaw #5

1 Po deaktywowaniu pola siłowego na samej górze, pędzimy tam właśnie - na samej górze lewituje tam swobodnie zestaw.
2 Zmieniamy postać na dowolną, która lata i podnosimy go.

Minizestaw #6

1 Już podczas walki z bossem, idziemy na prawą część lokacji, gdzie znajdziemy przycisk. Wciskamy go.
2 Obserwujemy zapalające się w podłodze okręgi - naszym zadaniem jest powtórzenie kombinacji poprzez wchodzenie na nie.
3 Robimy to trzykrotnie, by pozyskać zestaw.

Minizestaw #7

1 Przechodzimy do lewej części lokacji, gdzie znajdziemy zamknięty za osłoną zestaw.
2 Zmieniamy postać na Spider-Mana i chwytamy zaczep znajdujący się tuż nad zestawem. Musimy podejść odpowiednio blisko - nie możemy zrobić tego z dowolnego miejsca poprzez celowanie.
3 Pokaże się generator - zmieniamy postać na Thora i ładujemy go, w ten sposób dostając się do minizestawu.

Minizestaw #8

1 Niedaleko tego miejsca, też po lewej, ale bardziej na pierwszym planie znajdziemy kratkę wentylacyjną.
2 Zmieniamy postać na Ms. Marvel i przechodzimy na drugą stronę.
3 Przełączamy się na Doktora Strange'a i używamy zdolności na obiekcie znajdującym się na środku pomieszczenia.
4 Srebrne jajo, które zostanie wyrzucone niszczymy laserem Iron Mana, zbierając kolejny zestaw.

Minizestaw #9

1 Wracamy do głównego pomieszczenia i, trzymając się dolnej krawędzie ekranu, biegniemy w prawo.
2 Niszczymy skrzynki znajdujące się tam, a następnie wcielamy się w postać Ms. Marvel i używamy platformy, wcielając się w piłkę.
3 Kontrolujemy zapadnię obok naszymi ruchami i czekamy, aż otworzy się i pokaże zestaw - zgarniamy go.

Minizestaw #10

1 W czasie ostatniej fazy walki, gdy będziemy lecieli między laserami, będziemy w stanie dostrzec ostatni zestaw.
2 Aby go zdobyć, musimy lecieć jak najbliżej lewej krawędzi ekranu.
Poradnik napisał # Paweł „bold” Ryszka, 05 marca 2019.