Linia fabularna gry
Misje Gwenpool
Znajdźki

Misja 5 - Hydra, wredna wydra

Dostajemy się na statek Hydry

1 Korzystając z usług Star-Lorda, wlatujemy na statek pokazany na obrazku.
1 Używamy Modułu Depozytowego Vibranium, by odblokować wejście do misji. Wchodzimy w pole i akceptujemy misję.

Na statku

1 Idziemy w prawo i wskakujemy na ścianę, a z niej przeskakujemy na drążek. Zrzucamy tym samym drugą ścianę.
2 Znów wskakujemy na ścianę po prawej, przeskakujemy na tę po lewej i wskakujemy na górę.
3 Po raz pierwszy spotkamy się z Klawem. Zmieniamy postać na Kapitana Amerykę i stajemy na platformie na środku. Używamy przycisku akcji, by odbić lasery.
4 Lasery kierujemy na stertę klocków po prawej stronie.

5 Pędzimy w prawo i pokonujemy przeciwników.
6 Niszczymy znajdujące się na ziemi rzeczy, a z nich budujemy przycisk na ścianie po lewej stronie.
7 Ze zniszczonych pojemników na dole budujemy platformę dla Kapitana Ameryki.
8 Zmieniamy postać właśnie na niego. Zanim jednak użyjemy platformy, wchodzimy do pomieszczenia i pociągamy za dźwignię - na górze pojawią się dwa pojemniki.
9 Używamy platformy i strzelamy w przycisk na dole, który przed chwilą zbudowaliśmy.

10 Z klocków, które rozsypią się na ziemi budujemy platformę dla Star Lorda.
11 Zmieniamy postać na niego i rzucamy na nią minę - odblokujemy w ten sposób przejście dalej.

12 Kontynuujemy w prawo. Wlatujemy lub wchodzimy po drabinie, a następnie zmierzamy dalej.
13 Natrafiamy na platformę, na której stajemy jako Kapitana Ameryka i używamy przycisku akcji.
14 Zmieniamy postać na Czarną Panterę i podchodzimy do Kapitana. Podsadza nas do góry.
15 Aktywujemy maszynę, odblokowując most. Teraz czeka nas walka z Klawem.

Pojedynek z Klawem

1 Pojedynek rozpoczynamy od pozbycia się popleczników rywala - niszczymy ich do czasu, gdy jego tarcza nie osłabnie.
2 Gy tak się stanie, okładamy Klawa naszymi atakami.
3 Uważamy na wrogów z generatorami na plecach. Co jakiś czas ładują energię i wystrzeliwują ją w okręgu. Sam Klaw też ma kilka ataków specjalnych. Jednym z nich jest rzucenie się do przodu - unikamy go, a na końcu Klaw będzie oszołomiony. Wtedy dopadamy do niego.

4 Druga część walki przenosi nas w przestworza. Lecąc, ostrzeliwujemy pojazd innego nieprzyjaciela - Barona Zemo.
5 Korzystając z przycisków kierunkowych, zmieniamy kierunek strzału.
6 Co jakiś czas na pokład naszego samolotu dostaną się nieprzyjaciele - aby kontynuować ostrzeliwanie, będziemy musieli zająć się ich pokonaniem.
Poradnik napisał # Paweł „bold” Ryszka, 05 marca 2019.