Zacznij pisać nazwę gry / firmy w dowolnym języku, a podpowiemy Ci resztę!

#
Informacje podstawowe
Główna linia fabularna
    Bug Badge
    Cliff Badge
    Rumble Badge
    Plant Badge
    Voltage Badge
    Fairy Badge
    Psychic Badge
    Iceberg Badge
    W drodze do mistrzostwa
    Gra po zakończeniu linii fabularnej

    Cyllage City Gym

    Ta sala gimnastyczna zawiera w sobie wyłącznie Pokemony, których głównym gatunkiem jest kamienny. Cała Sala Gimnastyczna ma charakter jednej wielkiej ścianki wspinaczkowej. Wspinanie rozpoczynamy od ścianki przed nami, tuż po wejściu do GYMu. Wspinamy się na nią, a następnie walczymy z pierwszym trenerem.

    Walka
    Rising Star Didier Nagroda: 1,380 $
    Pokemony
    # Nazwa Gatunek Poziom
    Dwebble robak kamienny 21


    Następnie wspinamy się po ściance po lewej stronie i idziemy właśnie w lewo, aż napotkamy na kolejną ściankę. Możemy się na nią wspiąć, by zawalczyć z Hikerem (to zawsze dodatkowe doświadczenie).

    Walka
    Rising Star Didier Nagroda: 1,344 $
    Pokemony
    # Nazwa Gatunek Poziom
    Roggenrola kamienny 24


    Gdy już się z nim uporamy, schodzimy i kontynuujemy w lewo - tutaj czeka na nas kolejna rywalka.

    Walka
    Rising Star Manon Nagroda: 1,320 $
    Pokemony
    # Nazwa Gatunek Poziom
    Solrock kamienny psychiczny 22
    Lunatone kamienny psychiczny 22


    Tuż obok niej znajduje się ścianka, po której się wspinamy, a następnie kolejna, po przejściu której czeka nas kolejny pojedynek. Z kolejnym Hikerem.

    Walka
    Hiker Bernard Nagroda: 1,176 $
    Pokemony
    # Nazwa Gatunek Poziom
    Rhyhorn kamienny ziemny 21
    Onix kamienny ziemny 21
    Nosepass kamienny 21


    Teraz wspinamy się na ostatnią ściankę, na szczycie której znajduje się już lider. Zapisujemy stan gry i gdy tylko będziemy na to gotowi, rozpoczynamy pojedynek.

    LIDER
    Gym Leader Grant Nagroda: 4,000 $; TM39 Rock Thomb; Cliff Badge
    Pokemony
    # Nazwa Gatunek Poziom
    Amaura kamienny lodowy 25
    Tyrunt kamienny smok 25
    Taktyka
    Lider ten jest bardzo silny nie ze względu na Amaurę (którą swoją drogą mogliśmy zdobyć ze skamieliny), ale przede wszystkim z uwagi na Tyrunta. Na pierwszy ogień pośle tę pierwszą - mimo, że jest ona silna, posiada bardzo wiele wrażliwości. Bez problemu poradzi sobie z nią Pokemon walczący i stalowy, aczkolwiek dobrze będzie wykorzystać także takiego trawiastego, wodnego czy kamiennego. Ten trawiasty może być narażony na ataki lodowe, więc trzeba uważać. Tak, jak bowiem było wspomniane, jest to Pokemon silny, ale jednocześnie ubogi w punkty życia.

    Tyrunt to Pokemon kamienny, a jednocześnie smok. Ta mieszanka sprawia, że poradzi sobie z nim doskonale tylko inny smok, Pokemon ziemny, walczący i lodowy. Żaden nie zada mu jednak ogromnej ilości obrażeń. Zarówno obrażenia od wody, jak i od trawy (jeśli mamy takie startery) zadadzą zaledwie normalną ilość punktów obrażeń. Najlepiej rzucić tutaj Pokemona walczącego, najlepiej takiego z dużą ilością punktów życia.

    Lider posiada także Hyper Potion - dobrze byłoby, żeby stracił go na Amaurę, gdyż nie chcielibyśmy walczyć z Tyruntem praktycznie od nowa.


    Po wygranej walce otrzymujemy naszą drugą odznakę w grze - Cliff Badge. Dzięki niej Pokemony do poziomu 40 będą nam w pełni posłuszne. Gdy już zgarniemy wszystkie nagrody i odsłuchamy mowy końcowej, opuszczamy Salę Gimnastyczną. Czas wyruszyć po kolejną odznakę!
    Poradnik napisał # Paweł „bold” Ryszka, 07 sierpnia 2017.