#

Dark Void

PC360PS3
Opis gry
Dark Void to debiutancki produkt ze stajni Airtight Games. Jego akcja przenosi nas w przeszłość, do roku 1938 i przybliża losy mężczyzny o imieniu Will. Jest on pilotem, który - w wyniku wypadku lotniczego - trafia wraz ze swoją przyjaciółką Avą w sam środek Trójkąta Bermudzkiego. Jak się okazuje potem, trafili tym samym do alternatywnej rzeczywistości i nie są pierwszymi osobami, które się tutaj znalazły. Rozpoczyna się walka o przeżycie, wydostanie się z tajemniczego miejsca i - przede wszystkim - powstrzymanie potworów zamieszkujących obcy wymiar przed przedostaniem się do naszej rzeczywistości.

Dark Void to trzecioosobowa strzelanka, w której przemierzamy kolejne poziomy eliminując coraz silniejszych wrogów. Ich zróżnicowanie jest ogromne: natkniemy się zarówno na istoty walczące wręcz, jak i te specjalizujące się w ataku na odległość. Warto wspomnieć, iż każdy z potworów jest wyzwaniem ze względu na dużą Sztuczną Inteligencję, w jakie zostały wyposażone. Naturalnie nie jesteśmy bezbronni w walce z oponentami. Autorzy oddali nam bowiem do dyspozycji cały arsenał broni i akcesoriów.

Wśród tych ostatnich należy wyróżnić pancerz głównego bohatera. Nie tylko zapewnia on znakomitą ochronę przed różnego rodzaju pociskami, ale można go również ulepszać, pozyskując dla niego nowe funkcje. Z czasem będziemy mogli odbijać skierowane w nas pociski czy latać na krótkie dystanse za pomocą wbudowanego jetpacka.

Gra oferuje trójwymiarową grafikę, która nieco odbiega od współczesnych standardów, niemniej jednak bardzo przyjemnie się ją ogląda.
Opis gry napisał # Paweł „bold” Ryszka, ostatnia aktualizacja - 23 marca 2012.

Klasyfikacja PEGI

PEGI PEGI

Tryby rozgrywki

brak danych
brak danych
Gra

Dark Void

  • Platformy: PC360PS3
  • Gatunek: Gra akcji» TPP
  • Producenci: Airtight Games (główny)
  • Wydawcy: Cenega Capcom
  • Wsparcie dla: Kompatybilność wsteczna

Wydania gry

już wydane
# 19 stycznia 2010 PC
# 19 stycznia 2010 PC360PS3
# 22 stycznia 2010 360PS3
# 29 stycznia 2010 PC