Project X Zone 2 (Project X Zone 2: Brave New World) - gry, minigry, opisy gier, darmowe gry, solucje do gier, poradniki do gier

Znana także jako Project X Zone 2: Brave New World.
Opis gry
Project X Zone 2 to druga z kolei odsłona popularnej serii gier łączącej w sobie gatunek jRPG z grą taktyczną. Stworzona przez studio Monolith Software, po raz kolejny pozwala nam przejąć kontrolę nad postaciami charakterystycznymi dla takich firm, jak Bandai Namco, Camcom czy SEGA.

Akcja produkcji przenosi nas do stworzonego wyłącznie na jej potrzeby fikcyjnego świata łączącego w sobie elementy krain znanych z produkcji wyżej już wspomnianych firm. Tam kierujemy poczynaniami drużyny składającej się z ikonicznych postaci z najpopularniejszych serii tych deweloperów. Będziemy mogli wcielić do niej między innymi takie postaci, jak Kazuma Kiryu z serii Yakuza, Chris Redfield z Resident Evila czy Jin Kazama z Tekkena. Samych bohaterów jest aż kilkaset, a zatem można liczyć na ogromną różnorodność.

Większa część rozgrywki sprowadza się do eksploracji ogromnego świata gry, zbierania przedmiotów oraz rozmowy z napotykanymi postaciami niezależnymi. Całość ma charakter turowy - każde posunięcie zużywa tu zatem naszą wytrzymałość, która odnawia się w przerwie pomiędzy turami. Bardzo ważnym elementem w grze jest walka, która - dla kontrastu - porzuca założenia turowości. Przechodząc na osobne pole walki mamy już do czynienia z bijatyką, w której bezpośrednio kierujemy dwiema z naszych postaci. Całość ma zatem dwa wymiary - ten taktyczny oraz taki przypominający grę z gatunku bijatyk.
Opis gry napisał # Paweł „bold” Ryszka, ostatnia aktualizacja - 01 września 2015.

Klasyfikacja PEGI

brak danych

Tryby rozgrywki

brak danych
Gra

Project X Zone 2

  • Platformy: 3DS
  • Gatunek: Fabularna» jRPG
  • Producenci:
  • Wydawcy:
  • Wsparcie dla:

Wydania gry

już wydane
# 12 listopada 2015 3DS
planowane
# 2016 3DS