Virtua Tennis 4 (Power Smash 4) - gry, minigry, opisy gier, darmowe gry, solucje do gier, poradniki do gier

#

Virtua Tennis 4

PC360PS3WiiPSV
Znana także jako Power Smash 4.
Opis gry
Kolejna edycja popularnych gier traktujących o sporcie, jakim jest tenis. Po raz kolejny gracz jest w stanie wcielić się w jedną ze światowych gwiazd tego turnieju. W nowej odsłonie serii powracają znane nam już gwiazdy, jak i zupełnie nowi zawodnicy. W sumie do dyspozycji oddano nam aż 19 graczy, wśród których znaleźć możemy Nadala, Federera, Murray'ego, Sharapovą czy Williamsa.

Virtua Tennis 4 to gra zapewniająca niesamowite wrażenia. Od teraz World Tour, główny tryb w grze, pozyskał wiele "RPG-owych" elementów. Autorzy, chcąc zachęcić graczy do ponownego sięgania po grę, stworzyli unikalny system karier, na który wpływ ma każda decyzja, nawet ta najmniejsza. Oznacza to, iż za każdym razem, gdy gracz rozpocznie grę, przebieg rozgrywki będzie inny. Ma to zapewnić setki godzin grywalności i sportowych zmagań.

W grze nie mogło zabraknąć trybu rozgrywek multiplayer, również online. Właśnie w tym celu zostało stworzone swoiste centrum online. Dzięki niemu gracze będą w stanie spróbować swych sił w turniejach online, z jeszcze lepszym systemem dobierania przeciwników, tak, aby gra była jeszcze bardziej wymagająca. Dodatkowo produkcja oferuje szereg mini-gier, w które również można grać w wiele osób - wszystko po to, aby pozyskać jak największą frajdę z gry.
Opis gry napisał # Paweł „bold” Ryszka, ostatnia aktualizacja - 08 kwietnia 2011.
Xbox 360
Dolby Digitalwłasne ścieżki dźwiękowewykorzystuje Kinectpoziom aktywności: pozycja stojąca • HDTV 720p/1080i/1080p • 104 KB na zapis gry

Klasyfikacja PEGI

PEGI PEGI

Tryby rozgrywki

1-4 graczy, kooperacja, rywalizacja, single player, split screen, wspólny ekran
2-4 graczy, kooperacja, rywalizacja, multiplayer

Gry podobne do Virtua Tennis 4

Gra

Virtua Tennis 4

  • Platformy: PC360PS3WiiPSV
  • Gatunek: Sportowa
  • Producenci: SEGA (główny)
  • Wydawcy: # SEGA# CDP
  • Wsparcie dla: Kinect, PlayStation Move
  • Perspektywa: Trzecioosobowa (TPP)
  • Prezentacja: 3D

Wydania gry

już wydane
# 29 kwietnia 2011 Wii
# 29 kwietnia 2011 360PS3
# 10 maja 2011 360PS3Wii
# 22 czerwca 2011 PC
# 24 czerwca 2011 PC
# 22 lutego 2012 PSV
# 23 lutego 2012 PSV